mafalda

mafalda

dilluns, 20 d’octubre del 2014

Bibliografia

Aquestes són les assignatures que m’estant guiant en les meves pràctiques. Per una banda m’han donat la base sobre la qual estructurar els aprenentatges adquirits i m’han ajudat també a recuperar lainformació per entendre els continguts que es tractaven en el dia a dia i poder aportar idees i propostes provinents d’aquest coneixement teòric.
 
MODELS D’ORIENTACIÓ I INTERVENCIÓ PSICOPEDAGÒGICA
Sole, I (1998) “Orientación educativa e intervención psicopedagógica “. Barcelona ICE


ANÀLISI DE CASOS
C. Giné, T. Mauri (coords). Anàlisi de casos. Barcelona: Editorial UOC

Lago Martínez J.R. (2003). Un assessorament per a la introducció de l’aprenentatge cooperatiu com a eina per a la inclusió escolar. Mòdul 8 de la UOC. 1-55.



DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ
Barrachina, LL. (2011). Diagnòstic en Educació. Barcelona: Editorial UOC.
 
DIFICULTATS D’APRENENTATGE I INTERVENCIÓ PSICOPEDAGÒGICA
Sánchez,E. (2000). Dificultats d’aprenentatge i intervenció psicopedagògica. Barcelona: UOC

PSICOLOGIA DE LA INSTRUCCIÓ
Gómez Alemany, I; Mauri Majós, T; Valls Giménez, E.. L’aprenentatge dels continguts escolars (Psicologia de la Instrucció). Barcelona: UOC

Coll Salvador, C.. La construcció del coneixement a l’escola: cap a l’elaboració d’un marc global de referència per a l’educació escolar (Psicologia de la Instrucció). Barcelona: UOC


PRACTICUM

Álvarez González, M.: (1999). La intervención psicopedagógica en las organizaciones. En Filella, G. (coord). La intervenció Psicopedagògica en el context no formal. Lleida. Pagés. 

Álvarez González, M.( 1998). Models d'orientació i intervenció psicopedagògica. Barcelona. Pràxis.

A. Badia, T. Mauri i C. Monereo (coords) La pràctica psicopedagògica en educació no formal. Barcelona: Editorial UOC (73-99).

Filella, G. (1999). La intervenciópsicopedagògica en el context no formal. LLeida. Pagès.

Jiménez Gámez, R.A. Porras Valleji, R. (1997). Modelos de accion psicopedagógica. Málaga. Aljibe.


Lázaro, A. ( 1995), "La funció social deIs centres d' atenció a la infància. Aspiracions conceptuals i dificultats d'aplicació", en Revista Forum, núm. 3, pp. 54-59. Generalitat de Catalunya, Departamelll de Benestar Social.

Monereo, C. I Castelló, M. (2004): Un model per a l’anàlisi de contextos d’assessorament psicopedagògic en educació formal. 

Núñez, V. (1990), “Modelos de educación social en la época contemporánea”. PPU, Barcelona.

Perez Testor, C. ( 1994), "La família com a marc del desenvolupament humà", en, núm. O, pp. 33-39. Generalitat de Catalunya, Departament de Benestar Social.

Rueda, J. M. ( 1987), "Atención a la infancia dentro de los servicios sociales: modelos técnicos", en Menores, nº IV, mayo-junio, pp. 17-29. Dirección General de Protección Jurídica del Menor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada