mafalda

mafalda

dimarts, 21 d’octubre del 2014

Tema del projecte

Després d’unes setmanes fent pràctiques i a la vegada portant quatre anys treballant en aquest centre, he valorat conjuntament amb el tutor de pràctiques, que seria interessant:

-          fer una revisió de l’actual Pla d’acció tutorial
-          proposar millores, tant del Pla d’acció tutorial com de la metodologia emprada
-          assesorar a l’equip educatiu per tal de dur-la a terme
-          implantació d’un nou Pla d’acció tutorial
-          avaluar el nou document i la metodologia
-          crear un document definitiu

Amb els següents passos que vull seguir, vull donar resposta a la necessitat de millora que té el centre respecte les tutories amb els/les menors.

Les tutories són realitzades pel tutor/a assignat/da a cada menor, aquest treball individualitzat considera tres funcions bàsiques:

-          de suport: recolzant, conduint, acompanyant el seu procés de creixement.
-          de seguiment: analitzant amb el nen/a els objectius marcats al PEI.
-          d’ observació: tant de les conductes, relacions, etc, produïdes dins l’espai propi de la tutoria com dels que es donen fora d’ell.


Aquestes tenen lloc amb una peridiocitat d’un cop al mes, com a mínim, malgrat depenent les diferents situacions s’han de fer amb més assiduïtat. En l’actualitat no sempre tenen aquesta peridiocitat i no sempre es deixa constància. El meu objectiu principal és el de treballar per tal de millorar aquesta situació i crear un document definitiu per tal que tothom pugui treballar en ell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada