FASE 1: Pla de treball
DATA: del 15 al 30
de setembre
HORES: 18h
|
OBJECTIUS:
- Definir els
objectius de la intervenció i les diferents fases del Pla de treball.
- Acordar continuïtat
i aclarir expectatives mútues.
- Definir intervenció
DESTINATARIS:
- tutor de pràctiques (UOC) i tutor del centre ( psicopedagog).
ACTIVITATS:
- Converses amb el tutor extern per contrastar la proposta inicial
- Participació en la
reunió per definir conjuntament els objectius generals, específics de la
proposta de treball, fases, seqüènciació, temporalització.
- Formulació escrita i
consensuada de les fonamentacions sociològiques, epistemològiques,
psicològiques i pedagògiques que vertebren les intencions, finalitats i
pràctica educativa.
INSTRUMENTS I/O
TÈCNIQUES:
- Observacions i
reunions amb el tutor.
- Anàlisi documental dels
diferents documents del centre: PEC, RRI, Pla d’acció Tutorial, Memòria
anual, lectures complementàries
- Registres narratius
a partir de notes de camp.
INDICADORS
D’AVALUACIÓ:
- Registre de les
converses amb el tutor.
- Notes de l’anàlisi
documental.
- Elaboració del Pla
de treball.
- Validació del Pla de treball per part del
tutor de pràctiques (UOC).
|
FASE 2: Proposta de
millora del Pla d’Acció Tutorial
DATA: l’1 al 10
d’octubre
HORES: 14h
|
OBJECTIUS:
- Fer
proposta de millora del Pla d’Acció Tutorial del centre.
- Caracteritzar els
principals actors que intervenen i el context..
- Col·laborar en la
definició dels continguts, seqüenciació, activitats i metodologia de les
tutories
DESTINATARIS:
- Tutor del centre i
Equip Educatiu.
ACTIVITATS:
- Consulta documental
i recollida d’informació sobre el tema a desenvolupar.
- Participació a les
reunions amb el meu tutor i amb l’equip educatiu.
- Redacció de les propostes
de millora.
INSTRUMENTS I/O
TÈCNIQUES:
- Anàlisi documental.
- Reunions amb els
educadors.
INDICADORS D’ AVALUACIÓ:
- Nivell de
col·laboració i cooperació de l’equip.
- Diari de pràctiques.
|
FASE 3: Assessorament i implementació
DATA: 13 d’octubre al 7 de novembre
HORES: 32h
|
OBJECTIUS:
- Assessorar grupal i individualment,
conjuntament amb el psicopedagog, dels nous canvis del pla d’acció tutorial.
- Atende dubtes.
- Fer un seguiment del procés
d’implementació.
- Recollir els dubtes.
- Donar solució als problemes que vagin apareixent.
DESTINATARIS:
- Equip Educatiu.
ACTIVITATS:
- Reunió de
coordinació amb el psicopedagog i amb els diferents
membres de l’equip educatiu.
- Participació de
manera regular en les diferents sessions.
- Seguiment i
assessorament de l’equip.
- Recerca de nou
material.
INSTRUMENTS I/O
TÈCNIQUES:
- Fulls d’observació.
- Registre
d’assistència, de demandes i de comentaris.
- Reunions.
INDICADORS
D’AVALUACIÓ:
- Grau de participació
i mostres d’interés per part d el’equip educatiu.
- Reflexió conjunta al
final de cada sessió, grau de satisfacció.
- Diari de pràctiques.
|
FASE 4: Reflexió i
avaluació
DATA: 10 al 21 de
novembre
HORES: 16h
|
OBJECTIUS:
- Conèixer l’opinió
sobre el procés i resultats de l’experiència.
- Conèixer el grau de
satisfacció dels l’equip educatiu.
- Conèixer el grau
d’assoliment dels objectius que m’havia proposat, metodologia,
peridiocitat...
- Participar en la
discussió sobre els resultats d’aquesta avaluació i assessorar en la presa de
decisions respecte a possibles accions correctives.
DESTINATARIS:
- Psicopedagog i equip
educatiu.
ACTIVITATS:
- Reunió de l’equip educatiu
per tal de valorar la proposta feta, fer propostes de millora i valorar la
seva continuïtat.
INSTRUMENTS I/O
TÈCNIQUES:
- Registre de dades
(propostes de millora).
- Reunió de l’equip
educatiu.
- Reunió individual
amb el psicopedagog.
- Elaboració de la memòria
de pràctiques.
INDICADORS
D’AVALUACIÓ:
- Valoració dels
objectius plantejats inicialment.
- Propostes de
millora.
- Valoració de les
pràctiques per part del tutor de
- Validació i
avaluació per part del tutor de pràctiques.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada